“Omule de stat! Nu stânjeni magistratura taţilor; E mai sacră decât a ta.” - (Pitagora – Legile morale şi politice)

Archive for October 16th, 2008

Elena Udrea s-a “dat” de partea femeilor care vor sa aiba copii, dar nu au curaj, din cauza ajutorului prea mic acordat de stat.

Ea a postat recent pe blogul sau innoit un text in care se arata extrem de ingrijorata de faptul ca femeile din Romania nasc cel mult cate 1,3 copii, cea ce va duce la scaderea populatiei la 16 milioane de suflete pana in anul 2050. Sigur, aceste idei nu sunt noi, le-a mai “vanturat” si ilustrul sau fost angajator, Traian Basescu. Totusi, Elena Udrea considera ca nu strica sa reaminteasca necesitatea modificarii legislatiei in domeniul mamei si copilului. Citeste tot articolul »

Încurajaţi de comportamentul alimentar al adulţilor, copiii consumă foarte puţine lactate, legume, fructe şi carne slabă. În alimentaţia a 9 din 10 copii de grădiniţă, calciul este sub aportul standard recomandat, mesele acestora fiind compuse mai degrabă din produse nesănătoase.

Aproape 93% din copiii din România au fost identificaţi cu deficienţe de calciu şi vitamina D, cauza principală a acestor carenţe fiind alimentaţia defectuoasă, arată studiul MAMM (Măsurarea Aportului de Macro şi Micronutrienţi la copiii preşcolari din România), prezentat ieri de un grup de instituţii şi asociaţii medicale. Citeste tot articolul »

Un studiu realizat de medicii clujeni arată că majoritatea preşcolarilor au lipsă de calciu şi vitamina D, nu mănâncă suficiente fructe şi nici legume.

Copiii preşcolari au o dietă săracă în fructe, legume şi lactate, arată un studiu realizat, în premieră, de medicii din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţeganu“, din Cluj-Napoca. În schimb, preferă dulciurile şi mezelurile. Nici uleiurile sănătoase din peşte, măsline, nuci nu fac parte din alimentaţia micuţilor, acceptată fiind, mai degrabă, margarina. Citeste tot articolul »

Libertatea l-a descoperit, în Camera de gardă a Spitalului Universitar, pe părintele campioanei olimpice la gimnastică, asistentul medical Florin Izbaşa.

Ambulatoriu, secţia de ortopedie a Spitalului Uni­versitar Bucureşti. Accidentaţii grav sunt transportaţi ca pe bandă rulantă. Holul ne transpune în altă lume. Acolo unde nu e loc de zâmbete, iar uneori distanţa dintre viaţă şi moarte e mai mică decât cei zece centimetri ai bârnei de gimnastică. Citeste tot articolul »

Tara copiilor obezi si anemici

16 Oct
bogdandraghici
Etichete:
Din cauza alimentatiei nesanatoase, mai mult de jumatate dintre copiii cu varste intre trei si sase ani sunt supraponderali * In plus, 40% dintre ei au deficit de fier, iar aproape toti au carente de calciu si vitamina D

Rezultatele preliminare ale unui studiu realizat in pre­miera in Romania, despre masurarea aportului de macro si micronutrienti la copiii prescolari din mediul urban, au relevat faptul ca toti micutii cu varste intre 3 si 6 ani au carente de vitamina D, iar 93% dintre ei, deficienta de calciu. Citeste tot articolul »

Copii si parinti